  • Data: 2008-10-23 09:01:45
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: Wojtaszek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > Haczyka nie ma. Jednak to raczej jeden z mniej poważnych banków - jeżeli
    > myślisz o banku, który w przyszłości miałby być Twoim głównym bankiem, z
    > kredytami itp., to mBank raczej powinien podlegać eliminacji. Natomiast
    > jest to bank idealny jako skarbonka na drobne oraz jako oferta
    > uzupełniająca dla ofert innych banków.
    >
    > Minusy tego rachunku o którym piszesz (eKonta) to zerowe oprocentowanie
    > i brak oddziałów oraz gigantyczna powolność w załatwianiu czegokolwiek.
    > W tym samym banku są też darmowe rachunki z niezerowym oprocentowaniem,
    > są też lokaty terminowe.

    korzystam tylko i wylacznie z mBanku (w tym DG)
    zalatwiam wszystko sprawnie
    na wysylke papierow trzeba troche czekac, mi akurat to nie przeszkadza,
    bo malo papierow potrzebuje z banku
    byly trzy reklamacje, tez zalatwione sprawnie
    duzy minus to wplatomaty - czesto nieczynne - ale teraz dzwonie
    wczesniej do mpunktu, zreszta testuja juz nowe