    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: NTG. Może dobre idzie ?.
    Date: Thu, 21 May 2009 09:11:31 +0100

    viper wrote:

    > Endriu, zlituj się nad sobą... nie dośc że jesteś kolesiem o lotności kowadła,
    > to jeszcze obciążasz sobie głowę wypocinami gostków którzy za chwilę zaplują
    > się na amen, żółc już im powoli zaczyna uszami wypływac... a najgorsze dopiero
    > przed nimi... chłopaki jeszcze trochę się tak poplują to bankowo wrzodów
    > dostaną... bidule już nie mają gdzie publikowac, nawet nasz dziennik ich
    > zaczyna olewac...a tak w ogóle, to powiedz tak z ręką na sercu... czy wsparłeś
    > już jakimś datkiem swojego idola? chciałbym ci przypomniec, że nawet fatso
> [...]
    Viper, dalem panu M. i to dwa razy. Za tych Zydow i Kresy(konspiracja)
    winienem mu dac trzeci raz. Ja zawsze place za usluge.
    Mimo zem Wolny Chrzescijanin to daje sie zapedzic do lokalnego tu
    pieknego kosciolka anglikanskiego w Boze Narodzenie.
    Vicar wie ze ja bylem bo pozostawiam za usluge solidny datek.
    Co do Bolka to ja jestem zapewne jedynym na tej grupie, ktory mu kiedys
    uscisnal prawice. Bystry i cwany to chlopek.
    Zaloze sie, ze kiedy juz padnie- oby niepredko- to Rodacy zataszcza
    truchlo na Wawel. A przegrani-czytaj krytycy- beda
    gdzies zakopani pod plotem.

    fatso