  • Data: 2009-05-22 15:51:18
    Temat: Re: NTG. Pytanie o statki ....
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    " jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał

    > wiesz jak widze tak madrze napisany tekst, to wiem, ze autor tekstu nie
    > zamierza ani dyskutowac ani choc troche mysles...ale niech tam...sprobuje
    > cie zainspirowac do myslenia.

    Zainspiruj najpierw siebie. Na razie powtarzasz jedynie pokaczorskie
    brednie.

    > Wrzucilem w google haslo i wklejam pierwszy z brzegu przyklad ktory
    > pokazuje
    > ile kosztuje wybudowanie jednego wiezowca w centrum Warszawy. Okazuje
    > sie, ze
    > koszt wynosi ok. 200 milionow euro.

    Co to ma do rzeczy?

    > Stocznie sprzedano za ok. 91 milionow euro. Czy nadal to jeszcze do
    > ciebie nie
    > dociera jak idiotyczne interesy robi PO?

    Miśku, once again.
    COŚ (nieważne co) wycenione zostało na 100 zł. Taką ma wartość i tego nie
    zmienisz. To jakim cudem chciałbyś, żeby to COŚ kupiono za 1000 zł? Pewnie,
    że jak znajdziesz frajera, to sprzedasz nawet za 1200 zł. Sęk w tym, że
    stoczni nie kupują frajerzy.

    > Sprobuj na wlasna reke poguglowac i poszukac np. jakie sa koszty budowy
    > ekskluzywnych apartamentowcow i ile mozna na ich sprzedazy zarobic, a nie
    > pieprz mi tu o ekonomistach z bozej laski,naiwny czlowieku.

    A co ma koszt budowy ekskluzywnych apartamentowców do realnej wartości
    stoczni?
    O co Ci chodzi? Byłeś w Gdyni? Jesteś rzeczoznawcą? Znasz sytuację
    finansową stoczni? Widziałeś jej sprawozdanie finansowe za zeszły rok.
    Wiesz ile faktycznie są teraz warte jej aktywa? Nie. Więc nie pieprz z
    łaski swojej o rzeczach, o których nie masz bladego pojęcia.

    > ps. sprawdz sobie rowniez ile PO przeznaczylo forsy na budowe stadionu,

    Jakiego stadionu? I co to ma do rzeczy? Twoim zdaniem w stadion władowano
    tyle kasy, że jakby ją przeznaczono na stocznie, to te powstałyby jak
    Feniks z popiołów i z marszu zaczęły przynosić zyski? Nie, ponieważ przez
    te wszystkie lata, przez jakie je non-stop dotowano, tak się nie stało. Te
    pieniądze zostały zniweczone.

    > zaintersowane jest przede wszystkim ITI. A na stocznie jakos im kasy
    > brakowalo, biedny otumaniony przez media czlowieku?

    Głupiś i tyle. Przez media otumaniony jesteś Ty, więc proponuję je zmienić.
    Nawet tu nie mieszkasz człowieku, a ja w Stoczni Gdyńskiej pracowałem.