  • Data: 2002-08-11 10:36:11
    Temat: Re: NTG ale...
    Od: "AMRA" <a...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto zapraszał papieża i kto się mnie pytał czy mam ochotę za to płacić
    > !?!?!?

    JA go m.in. yapraszalem, a co?
    I wytlumacz mi czy kiedykolwiek zapytano Cie, czy masz na cos ochote placic,
    jesli chodzi o wydatki centralne?
    Placisz podatki i juz. Tak samo pewnie wiekszosc katolikow (wierzacych,
    praktykujacych) nie ma ochoty placic na pewne rzeczy ale placa bo jest demokracja.

    > Jakim prawem rząd rozpiepsza państwową kasę !!!

    Prawem kaduka.

    > Kościół niech sam za to płaci, czyli zapłacą za przyjazd sami zainteresowani
    > wyrzucając pieniądze na tacę.

    Za mecze kiboli ochraniane przez policje kto placi? I cos painy tak nie
    toczysz? Ogolnie smieszna masz argumentacje i odpowiednio niski poziom...