    From: "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Na co uważać - kredyt mieszkaniowy w Millenium
    Date: Wed, 26 Jan 2005 07:41:13 +0100

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:13df.00000a8f.41f67ff8@newsgate.onet.pl...
    > Przymierzam się do kredytu mieszkaniowego w Millenium (CHF, ok 80 tys zł.,
    > ok
    > 55% wkładu własnego, 20 lub 25 lat). Trwa jeszcze końcówka promocji
    > polegającej
    > na: oprocentowanie 2,72% (LIBOR + marża), prowizja 1%, 0 zł za wycenę gdy
    > bank
    > ją zleca, 0,81% ubezpieczenie kredytu do czasu ustanowienia hipoteki,
    > aneks 30
    > zł (nie jest potrzebny przy wcześniejszej spłacie i przewalutowaniu), brak
    > prowizji przy przewalutowaniu na PLN, 1% prowizji za wcześniejszą spłatę
> [...]
    Jak robili symulację dla mnie (30% wkładu 102 kzł kredytu) Pani
    poinformowała mnie ze muszę się koniecznie ubezpieczyc na zycie do wysokości
    kredytu i dokonać cesji ubezpieczenia na bank. Wyszło 65 zł miesięcznie u
    ich ubezpieczyciela teraz pomnóż x12miesięcy i x20 lat. Wiem ze trzeba o
    takim ubezpieczeniu pomyśleć ale zrobie to jak będziemy mieli dzieci na
    razie wolę zainwestować oszczędności jakie mi zostaną..

    Dlatego pójdę chyba do GEBM.

    Pozdrawiam
    CODI