  • Data: 2008-12-07 23:57:54
    Temat: Re: Na czym banki będą zarabiać?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:ghhn05$hps$1@news.wp.pl...
    > Najśmieszniejsze jest to, że te wszystkie banki po kolei mają takie
    > jeb...e procedury, że i tak we
    > wszystkich jest kolejka do okienka do zapłacenia za prąd czy telefon, a
    > obsługuje jedna osoba z
    > czterech.
    z kilerem pocztowym tego nie ma, w lukasie też
    w polbanku trochę się czeka na rozmowę, ale betamax i da się żyć

    jedynie w bgż musiałem się naczekaać, rozłożyłem na różne sumy
    i jedną lokatę robiła 10 minut, zakładałem 10 lokat kasa moja, ojca i mamy
    ludzie za mną chcieli mnie rozerwać,
    skończyłem zakładanie lokat ponad pół godziny po zamknięciu banku

    w bgż dlatego że rodzice nie bardzo chcą w wirtualnych bankach
    ze względu na utrudniony dostęp
    dla mnie podówczas też nie bylo lepszej alternatywy