  • Data: 2008-12-08 05:14:12
    Temat: Re: Na czym banki będą zarabiać?
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie rozumiem za bardzo o co ci chodzi, nigdzie nie chodziłem
    > zrobiłem odnawialne, przelałem i gdzie mam mieć problem?

    W zerwaniu. Wtedy przyjdzie Ci jednak "gdzieś" pójść, bo na pocztę lub do
    oddziału. Świadomość usług bankowych na osiedlowej poczcie może być taka, że
    godzinę będziesz tłumaczył chcąc zlikwidować killera, że to nie napad, a
    wypłata z lokaty. Więc lepiej od razu do banku. Ale tu zonk, bo może go nie
    być w Twojej okolicy. Potem kolejny zonk, bo albo dostaniesz gotówkę do ręki
    (niefajne przy dużych kwotach) albo zapłacisz za przelew. A wszystko musisz
    zrobić dokładnie dziesiątego dnia cyklu, bo za pozostałe nie zostaną
    naliczone Ci odsetki.