    From: macieks <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Na dobry pocz?tek tygodnia
    Date: Mon, 27 Jul 2009 14:34:08 -0700 (PDT)
    <9...@c...googlegroups.com>
    <h4l2km$36b$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    On 27 Lip, 22:25, "Bugatti" <s...@m...pl> wrote:

    > No to pytanko dla FW20
    >
    > 15.07 11:00 1H masz "wysokie" RSI (82,98) - co wtedy robisz ?  (Piszesz że
    > twoja gra nie opiera się tylko na RSI) Dalej trzymasz L czy łykasz S na
    > kilkanaście punktów ?

    Nic nie robię, stopa tylko przesuwam, nigdy nie gram na kilkanaście
    punktów, w sensie odwrócić 10 pkt odwrócić 10 pkt, daytrading to nie
    dla mnie.

    > Czy może otwierasz S wtedy gdy Rsi spadnie poniżej lini na wyrysowanym przez
    > Ciebie kanale ?
    > Jeśli rzeczywiście wziąłeś 75% ostatniego ruchu w górę to na imo bardzo mała
    > w tym zasługa Rsi i Macada i wyrysowanych kanałów.

    One pomogły tylko podjąć decyzję o kupnie L. Prowadzenie pozycji to
    już inna sprawa. Kiedyś już pisałem jak ja gram. Pierwszy SL 35,
    później zwiększa się proporcjonalnie do zysku, max 60 pktów. Technika
    taka jest frustrująca jak rynek zrobi 50 z twoją pozycją i zawróci.
    Zostaje mi wtedy kilka, kilkanaście pktów zysku. Ale w przypadku
    dużych ruchów, zbiera się pokaźny zysk. Zawsze gram tak jakby jutro
    miał być duży ruch.

    > PS. ustaw sobie kodowanie na 8-bitowe bo źle się odpisuje na twoje posty.

    myślę, że zmieniłem, ale proszę potwierdzić :)