  • Data: 2009-07-27 08:15:16
    Temat: Re: Na dobry początek tygodnia
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lip, 09:29, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Jak pod to grasz? Gdzie ustawiasz reversy i stopy? Podaj jakies equity.
    >
    > D.

    Nie gram na walutach. Na kontraktach idzie mi bardzo dobrze, ale rynek
    walutowy coś mi nie podchodzi. Na indeksie zawsze pozwalam rosnąć
    cenie (albo spadać), najwyżej przy odwrocie część zysku trzeba będzie
    oddać.
    Na foreksie chyba trzeba częściej korzystać z TP.

    Ale odnośnie wskaźnika RSI gorąco polecam posiedzieć 'parę' godzin
    przy nim. Żadne tam wykupienie czy wyprzedanie. Bardzo ładnie się
    rysuje linie trendu, kanały itp. Pomaga często złapać punkty zwrotne.
    Albo potwierdzić ważne wybicie.
    Kiedyś zamieszczałem na grupie wykres dzienny SP500

    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/45jF0LWX
    EFy
    historycznie diagnoza była trafna :)

    I jeszcze wykres 1H z teraz
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1ijHiUoE
    iY8
    Jak widać walka trwa.

    Mi ten wskaźnik dużo daje. Lepiej widzę:) Jeszcze raz polecam
    posiedzieć przy nim trochę czasu. Najlepiej interwały dluższe 1H, 4H,
    1D, 1W. I nawet na 5min coś małego można złapać, ale to raczej nie na
    WIG.

    To jest moja 'wędka' dla Was, jak ktoś chce to skorzysta :)