    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Date: Sun, 13 Nov 2011 21:51:25 +0100

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 20:46:50 +0100, totus napisał(a):

    > https://secure.wikimedia.org/wikipedia/pl/wiki/Socja
    lizm
> [...]
    > koszt podatnika. Co myślisz o tym, że leki powinny być płatne w 100%? Co
    > powiesz by państwo wycofało się z edukacji i zupełnie się tym nie zajmowało.
    > Jakie masz zdanie by państwo zniosło gwarancje za wkłady bankowe? Co mylisz
    > o zniesieniu nadzoru finansowego i to by każdy kto chce założył sobie bank
    > jaki chce? Co myślisz o likwidacji zasiłków dla bezrobotnych i likwidacji
    > ministerstwa pracy oraz wszystkich regulacji dotyczących rynku pracy. Jak
    > znosisz myśl, ze na rynku pracy obowiązują tylko umowy miedzy stronami bez

    No ale bez jaj. Dlaczego emeryt miałby rezygnowac z emerytury skoro 30 lat
    wczesniej tak się umówił z państwem. Przecież do dzisiaj istnieją
    społeczeństwa (Egipt) gdzie większość nie dostaje emerytury i zajmują się
    nim jego bliscy. U nas jest to inaczej sformułowane i tyle. Umowa jest
    umową i pownno się jej dotrzymać.

    Co do "bonusów" które wymieniasz, pomyśl od czego jest państwo? Państwo
    jest od utrzymania społecznoście w kupie. Bo w kupie razniej i w kupie
    bezpieczniej. Kapujesz? Jak w amerykańskim lotnictwie: jak jednego
    zestrzelą to inni będą go tak długo szukać az znajdą i to bez względu na
    koszty i ofiary. Takie postawienie sprawy wzmacnia morale tej armii.
    Na kij mi państwo, jeśli w razie potrzeby zostanę sam. Na kij mi rodzina,
    jeśli w razie potrzeby pozostawią mnie samemu sobie. To są brutalne prawdy
    o nas samych. Żyjąc w kupie zwiększamy szanse przeżycia. Tak było jest i
    będzie. Pitolenie o narodzie, patriotyzmie, państwie i podatkach bez
    KORZYŚCI, które moje wyrzeczenia mi kiedyś przyniosą nie mają sensu. Miałem
    niedawno operację wyrostka. NA KOSZT PODATNIKA. Nie czuję się z tego powodu
    naciągaczem. Wręcz przeciwnie, czuję że mi się to NALEŻAŁO. Płacę bowiem
    składki 20 lat na to żeby innym robiono za nie podobne operacje, więc nie
    mam zamiaru rezygnować kiedy ja jestem w potrzebie. Nawet gdybym nie
    płacił, też NALEŻAŁOBY mi się bo jestem członkiem tego społeczeństwa.
    Kiedyś jak wybuchnie wojna ten pijany menel, którym tak pogardzasz, być
    może będzie bronił Twojego domu. To są te bonusy, które każdy członek
    narodu czy społeczeństwa musi otrzymywać by być jego członkiem.
    Możesz go wykluczyć. Twoje prawo, ale póki menel tu mieszka masz zasrany
    obowiązek ratować jego życie w razie potrzeby. Póki tu mieszka i ma pełnie
    praw publicznych.
    Możesz to sobie nazywać socjalizmem bo to jest socjalizm. Każde
    społeczeństwo jest socjalistyczne z samej definicji i natury wspólnoty.
    Każde społęczeństwo zbankrutuje a potem może się odrodzi. To też normalna
    kolej rzeczy