  • Data: 2009-02-16 10:04:25
    Temat: Re: Na konto w mBanku z innego banku - wiem, że było ale...
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 20:35:33 +0000 (UTC), Tanika napisał(a):

    > Wiem, że już było ale...
    >
    > Muszę dokonać około 20 niewielkich wpłat po około 100 zł na konta ludzi w
    > mBanku. Wszystkie wpłaty MUSZĘ dokonać fizycznie "przy okienku" a nie
    > przelewem z konta. Czy jest już może jakiś sposób, w jakimś banku, żeby
    > wpłacić pieniądze na czyjeś konto w mBanku pieniądze BEZ PROWIZJI?
    >
    > Tanika

    Niestety nie ma takiej możliwości. Prowizje wszędzie są mniej więcej
    jednakowe i obawiam się, że w przypadku kwoty 100 zł prowizja wyniesie 5
    zł. Nie musisz za to wpłacać tylko w banku, możesz także na poczcie i w
    tzw. agencjach finansowych - oni często oferują niskie prowizje, ale o
    szczegóły musisz się sama dopytać.

    PS. Przepraszam za innych z tej grupy, którzy nie potrafią czytać ze
    zrozumieniem i bredzą coś o jakichś piramidach finansowych, zamiast
    merytorycznie odnieść się do pytania. Jakie to polskie...

    --
    - Kucing -