  • Data: 2003-09-10 14:57:36
    Temat: Re: Na marginesie art. "O pozytkach..."
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Sep 2003 16:07:26 +0200, "TomekD"
    <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    >"A_Zet" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    >>

    >Adek,
    >
    >Z rozpedu (i sortowania w czytniku) odpisalem w watku zródlowym.
    >Ja tam sadze ze pl.biznes.banki to calkiem sympatyczna grupa, gdzie
    >'osobiste napasci' naleza szczesliwie do rzadkosci.

    Tez tak uwazam, dlatego mitygujac sie zmienilem watek...

    >Ale to chyba Ciebie troszke bardziej ponioslo w tym kierunku niz innych co ?
    >:-))))

    Przyznaje.

    >Nawet zwykle zdecydowana/zdecydowany Glenn tonowala/tonowal (ciagle nie do
    >konca pamietam kim jest Glenn ... ) eleganckiego i spokojnego Michala :-)))

    Ponioslo mnie troche, bo jak malemu dziecko zaczeto tlumaczyc,
    ze w regulaminie stoi o 7. dniach. Ale nigdzie tez nie stoi, ze nie
    moze i nie powinno byc wczesniej. Co do meritum, nie chce sie juz
    wypowiadac, ja mam po prostu inny poglad na pewne zjawiska, uwazam
    tez, ze bardziej nowoczesny i bardziej przewidujacy niz wielu innych
    to wyraza - moze dlatego, ze zyje juz dosc/za dlugo (przedwojenny
    material...) a gielda sie interesowalem i gralem na warszawskiej gdy
    miala zaledwie szesc spolek w notowaniach. Po prostu wyrazam poglad,
    ze wszyscy powinni sie bardziej sprezyc, a nie tlumaczyc rzeczy dosc
    oczywiste, bo bedzie wtedy lepiej gdy zapanujemy nad
    rzeczywistoscia... nie poddajac sie i nie tlumaczac wszystkiego
    trudnosciami obiektywnymi. Bo w rzeczy samej, skoro mozna bylo
    umorzyc 3 FI, to dlaczego nie mozna umorzyc 5 po trzech dniach?
    A mozna to zrobic bez trudu bez posrednictwa najnowszych mediow. :-)

    PS
    Dzis minal czwarty dzien roboczy, a nadal nie mam wykupu...
    Wniosek? To byl ostatni raz gdy korzystalem z posrednictwa mBanku
    w sprawie FI, a Panstwo robcie jak uwazacie. :-)

    --
    Adek