  • Data: 2008-10-23 17:02:58
    Temat: Re: Na spokojnie o kredytach we frankach
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cubus pisze:
    > Wszyscy biadolą co to będzie jak CHF będzie
    > dalej rósł, jak kredyciarze zadłużeni w CHF dostaną po dupie, itp.
    > W mediach mamy: "krach", "zapaść", "dramat", "horror"

    [ciach]

    Wszystko fajnie gdy ktos wzial kredyt na niepelna wartosc nieruchomosci
    wtedy kiedy CHF byl tani. Sporo jednak osob nie jest w takiej
    komfortowej sytuacji.

    Moja znajoma planuje TERAZ brac kredyt w CHF na 100% (czy tam 95%)
    wartosci mieszkania (podobno bank jej daje) i nie chce mnie sluchac, ze
    zdecydowanie nie powinna tego robic. Jej arugumentacja ogranicza sie do
    "bo bede miec rate nizsza o 300 PLN oraz zawsze moge przewalutowac" i
    nijak nie moge jej przekonac.

    --
    Mithos