    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nadchodzą duże zmiany w przelewach!
    Date: Wed, 05 Jul 2006 23:32:00 +0200

    mvoicem napisał(a):

    > Wiesz, normalnie bym olał, gdyby nie to że moje ostatnie 2 przelewy sie
    > zachowują tak jakby ulotka prawdę mówiła :)

    No i jest trzeci: z multi do citi (spłata karty jeżeli to ma jakieś
    znaczenie), wykonany wczoraj pogańsko wczesnym rankiem, do teraz go nie ma.

    Wydaje mi się że choćby nie wiem jak się tam te sesje eliksiru układały,
    to cholera multi ma kilka wychodzących a citi conajmniej jedną
    przychodzącą, czyli w ciągu prawie 2 dni powinno dojść.

    Coś się kroi..... :)

    p. m.