eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNadmierne wydatki spowodowane kartę kredytowąRe: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netco
    logne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <5bd09eb5$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <pqqe26$3or$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <5bd0cfdc$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd0d996$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c25fbce$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <q0572v$qdc$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 28 Dec 2018 16:59:46 GMT
    Lines: 41
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1546016386 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 485 77.65.80.250:50977
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2929
    X-Received-Body-CRC: 422011878
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:639864
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    >>>> Oszczedzanie zaczyna sie przy decyzji, a nie przy sprawdzaniu
    >>>> portfela
    >>>> :-)
    >>>
    >>> A reklam nie ogladasz i nie maja na ciebie wpływu... tak tak...
    >>> :)))
    >>
    >> Jakis odporny jestem :-)
    >> A moze po prostu niedowiarek jestem :-)
    >>
    > To jest trudne do jednoznacznego zdefiniowania.
    > Kiedyś jeździłem systematycznie do Makro i kupowałem między innymi
    > proszki do prania. Mój algorytm był taki:
    > Dla Ariela, Omo, Wizira przeliczam wszystkie opakowania na cenę za
    > kg i biorę to najtańsze.
    > Czasem były takie promocje, że do 3kg dodawali 1,5kg. Wtedy się
    > okazywało, ze taki 4,5kg worek wychodził taniej (na kg) niż 6kg.
    >
    Dlaczego ograniczałes sie do tych trzech marek?

    > Ale na pytanie czy jestem podatny na reklamy, czy nie, to nie umiem
    > odpowiedzieć. Bo jednak ograniczałem listę do znanych nazw. Tylko
    > czy jakbym nawet bardzo chciał to: Da się kupić proszek, którego nie
    > było w reklamach?
    >
    No własnie, to ograniczenie z czegoś wynikało...

    > Ostatnio, obiła mi się o uszy reklama, że drugi TV gratis, czy może
    > za 1zł. I się zastanawiam do czego może być drugi TV. W kiblu sobie
    > powiesić? P.G.
    >
    juz pomijam, ze mozna go sprzedac, ze on wcale nie jest za darmo itd to
    czy jestes sobie w stanie wyobrazic ze w domu jest wiecej niz jedna osoba
    i kazda chce obejrzec coś innego? W tym samym czasie! :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1