  • Data: 2007-02-05 17:16:36
    Temat: Re: Nadplata Karty Kredytowej
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W poprzednim odcinku serialu pl.biznes.banki, "tomaroc"
    <t...@p...fm> napisał(a):

    > Czy ktos sie orietuje co sie stanie jesli na rachunek karty kredytowej
    > (w BPH) wplace wiecej niz mam na niej zadluzenie.
    > Przykladowo:
    > - zadluzenie karty mam 1.500 zl
    > - do splaty w aktualnym miesiacu: 500 zl
    > a na rachunek KK wplynie 2.000
    >
    > Ktos analizowal co sie w takim przypadku stanie z nadplata? zostanie
    > zwrocona czy bedzie dostepna na koncie zwiekszajac tym samym limit KK?

    Kiedyś nadpłaciłem KK w BPH kwotą 1 grosza. Przez półtora roku po
    zlikwidowaniu karty i zamknięciu konta przysyłali mi papierowe wyciągi.
    Trochę mnie to już nudziło więc napisalem do nich, żeby sobie darowali i
    wzięli sobie tego grosika.

    Dostałem odpowiedź abym napisał pisemko do centrali i zadzwonił do Krakowa
    z odpowiednią dyspozycją. Ale nie leżało to już w moim interesie tak że
    pewnie do tej pory przysyłają mi wyciąg na stary adres ;-)

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    Medżik DiscoPolo Mejker: