    From: "Piotrek" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nadplata - kredyt hipoteczny
    Date: Thu, 21 Apr 2005 22:49:30 GMT

    Użytkownik "Mickey" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:645c4f27.0504210035.5951abf3@posting.google.com
    > Mam kredyt w KB w zlotowkach, raty malejace, 25lat. Mam 2 mozliwosci
    > przy nadplacie:
    > - okres kredytu nie zmienia sie
    > - okres kretytu ulega skroceniu
    > Ktora mozliwosc jest bardziej oplacalna ze wzgledu na kwote placonych
    > przeze mnie odsetek? Innymi slowy, w ktorym przypadku, w skali calego
    > kredytu, zaplace mniej odsetek?

    Witam,

    A wiec objasniam:

    - okres kredytu nie zmienia sie
    czyli przeliczne sa tak naprawde platnosci miesiaczne (placisz mniej
    miesiecznie)

    - okres kretytu ulega skroceniu
    czyli skraca Ci sie okres kredytu (placisz tyle ile placiles miesiacznie ale
    kredyt sie skraca o iles platnosci)

    tak naprawde w jednym i drugim przypadku wybro nalezy do ciebie a bank i tak
    odciagnie swoje naleznoswci ;)

    cu
    Piotrek