eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNadużycie pracownika Śląskiego (dlugie)Re: Nadużycie pracownika Śląskiego (dlugie)
  • Data: 2002-07-31 10:15:49
    Temat: Re: Nadużycie pracownika Śląskiego (dlugie)
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Sz" <w...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ai8cid$lol$1@news.tpi.pl...
    > Witam wszystkich,
    > Sprawa jest następująca.
    > Jakiś czas temu znajoma podjęła pracę w jednej, badziewnej zresztą,
    firmie.
    > Szef kazał założyć konto w banku i zastrzegł, że tylko na to nowozałożone
    > konto będzie wpłacał kasę. Konto miało być w ING Banku Śląskim.
    > Szef zapowiedział, ze przedstawiciel banku przyjdzie do firmy i wtedy
    będzie
    > można załatwić wszystkie formalności.
    > No i przyszedł i założył. Tyle, ze nieświadomym niczego dziewczynom, bo
    moja
    > znajoma nie była tam sama, założył konta Komfort, czyli takie trochę
    > VIP-owskie. W każdym razie opłata za prowadzenie wynosiła 24PLN/mies, co
    > wywołało zrozumiałą wściekłość posiadaczek nowych kont.
    > Jako wyjaśnienie sprawy szef opowiedział, że bankowiec zakładający im te
    > nowe konta to jego znajomy, a w Śląskim właśnie jest konkurs, w którym
    > chodzi o założenie przez pracownika jak największej liczby kont Komfort.
    > Szef zadeklarował też, że zwróci koszty prowadzenia konta przy pierwszej
    > wypłacie i wkrótce, zapewne po rozstrzygnięciu konkursu, będzie można je
    > zmienić na konta tańsze.
    > Zakładanie tych kont dziewczynom było nieuczciwe po pierwsze dlatego, że
    > bankowiec nie zapoznał ich z pełną oferta, po prostu wcisnął im to co
    > chciał, nie mówiąc o innych, tańszych i odpowiedniejszych dla nich
    > rachunkach. Poza tym w przypadku konta Komfort posiadacz musi zadeklarować
    > wpływy rzędu kilku tys. PLN/mies., czego dziewczyny po prostu nie mogłyby
    > zrobić.
    > Być może puścilibyśmy sprawę w niepamięć, gdyby rzeczywiście szef zwrócił
    > koszty, ale nie kwapi się ani z zasadniczą wypłatą, ani z pokrywaniem
    > kosztów konta.
    > Postanowiliśmy nie odpuścić ani szefowi ani bankowcowi.
    > Znamy jego nazwisko i oddział, w którym pracuje. Problem w tym, ze on jest
    > tam dyrektorem.
    > Ma ktoś jakieś pomysły jak się do niego dobrać?

    napisac do centrali ING w katowicach. Powinien przestac byc dyrektorem. Albo
    lepiej najpierw powiedziec mu zeby wam zwrocil koszty a jak nie to wtedy
    zlozycie raport w centrali.

    D.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1