    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najbogatszemu próbowali ukraść 1.5M
    Date: Fri, 4 Nov 2016 04:27:55 +0100

    "J.F." 581a1333$0$15194$6...@n...neostrada.pl

    > I tu sie przydaje konto VIP,

    Miałem VIP w PeKaO.

    > gdzie co prawda placi sie np 100zl/mc,

    Aż tyle nie płaciłem za konto VIP, choć łącznie
    płaciłem miesięcznie w tym banku dziesięć razy więcej.
    (prowizje, odsetki, zlecenia stałe,
    prowadzenie konta VIP i różnych kart...)

    Gdy dano mi do wypełnienia kopię kopii [..] kopii ;) jakiegoś formularza,
    przyszedłem z ślicznym wydrukiem tegoż formularza poczynionym w TeXu (nie
    przeze mnie -- ja tylko zapłaciłem za sporządzenie tegoż druku) ale choć
    mój wydruk był identyczny co do treści a za sporządzenie tegoż druku od
    banku nie chciałem zapłaty -- mój dar odrzucono. :)

    Mój druk był identyczny z dokładnością co najmniej jednej dziesiątej części
    milimetra -- jeśli nie liczyć niechcianych artefaktów powstałych w wyniku
    kopiowania kopii kopii...

    > ale za to obsluga podejmuje klienta "na pokojach"

    Niekoniecznie. :)

    > i zna osobiscie.

    Osobiście znali, ale niekoniecznie w Szczecinie, gdzie kazali mi czekać
    w zwykłej kolejce mimo stosownej (chyba żółtej) karty identyfikacyjnej...

    > W Poznaniu to Kulczyki, ale pewnie sa inni bogaci :-)

    > Ciekawe raczej, kto policji dal cynk, i po co ich bylo az 4 - udawali ochrone ?

    Mnie okradał właśnie bank PeKaO!!!!
    I diabli wiedzą, jak zakończyłaby się ta ,,przygoda'', gdyby nie
    upadanie/bankrutowanie PeKaO...

    Nawet z nich zadrwiłem na pl.rec.ascii-art -- i coś cacytuję żywcem stamtąd:

    0. Karty chyba nie są ważne dłużej niż trzy lata. :)
    A to raptem 36 miesięcy i tyleż prób. :)
    1. Przy płaceniu na odległość nie podaje się PINu. :)

    .-----------------------------------.
    | .-----. |
    | BANK PEKAO S.A. | EC | | -- postawić wszystko
    | |_____| | na jedną kartę ;)
    | | | |
    | | | |
    | | 4339| |
    | '-----' |
    | Leszek Ciszewski .-.-. |
    | (ma:ro) |
    | 08057725 04/02 016018433 '-'-' |
    '-----------------------------------'

    .-----------------------------------.
    | BANK PEKAO S.A. .-----. |
    | '_____' |
    | |
    | |
    | 04465409 016 |
    | |
    | WAŻNA DO 01/03 |
    | Leszek Ciszewski |
    '-----------------------------------'

    Obie są już nieważne -- jak widać. :)
    Gdybym zechciał -- to zapewne bym so-
    bie przypomniał do nich PINy, :) lecz
    naprawdę wolę na zawsze o nich zapom-
    nieć!!! Podobnie o ,,wypukłych"... :)

    Na pohybel bankom takim jak PKO S. A.

    Aha! Przed (; ewentualną wpłatą -- ;)
    proszę się ze mną (; skontaktować. ;)

    =====================================

    A to inny bank, z którego usług także
    zamierzam rezygnować, gdyż obowiązują
    w nim prawa inne, niż uznane za normę
    w świecie ,,zewętrznym". :)

    .-----------------------------------.
    | .-------------. .-------. |
    | '-------------' |( : )| | na inną kartę
    | | '-'-' | |
    | |.-----.| |
    | || || |
    | 7777 9999 4444 1111 |'-----'| |
    | '-------' |
    | 01/05 |
    | Leszek Ciszewski |
    '-----------------------------------'

    Coś Wam zacytuję:

    ING Bank Slaski S.A. nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek
    szkody będące rezultatem oparcia sie na tych informacjach. Ryzyko z tytułu
    uzytkowania niniejszych informacji ponosi wylacznie jego uzytkownik.
    Otrzymujac niniejsza informacje uzytkownik przyjmuje do wiadomosci, ze
    wszelkie informacje wysylane za pomoca poczty elektronicznej oraz innych
    form transmisji poprzez siec Internet nie maja charakteru poufnego i moga
    byc narazone na ingerencje osob trzecich.

    Coś powtórzę:

    wszelkie informacje wysylane [..] poprzez siec Internet
    nie maja charakteru poufnego i moga byc narazone na
    ingerencje osob trzecich.

    A właśnie poprzez Internet się realizuje przelewy itp. sprawy. ;)

    > .-----------------------------------.
    + | . | -- postawić trochę
    + | citibank | na kartę miłego
    + | 6766 1301 0386 2302 |'-----'| |
    + | 02/03 02/05 '-------' |
    > '-----------------------------------'

    Jest to prawdziwy numer (nieaktualnej już) karty bankomatowej. :)
    W numerze tym zawarta jest rzeczywista data moich urodzin -- pełna.

    W tym banku płaciłem miesięcznie dychę za samo konto -- zwykłe, nie VIP.
    Później przeszedłem do Multi -- 5 pln...
    W ING debetówka miesięcznie kosztowała 2 pln...
    Potrzebne były dwie -- bo nie każdy czytnik czytał każdą...
    Gdybym wówczas miaU kredytówki -- zaoszczędziłbym około 2 kpln...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.biz.pl '.O_'