  • Data: 2009-08-13 07:19:07
    Temat: Re: Najdłuższe forum o pojedyńczym banku, jakie znalazłem.
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sie, 09:07, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Chodzi mu o to, że lista w tym wyborze nie jest posortowana alfabetycznie.
    > O ile dobrze widzę to jest chyba w kolejnosci dodawania odbiorców. Ogólnie
    > pierdoła do zrobienia. Ja bym tam wolał zamiast alfabetycznego mozliwość
    > ustalenia dowolnej kolejności. Po skróconej nazwie posortowane jest w innym
    > miejscu. Kiedyś było demo i mozna było obejrzeć ale coś ostatnio nie
    > działa.

    maja niedociagniecia, ale po korzystaniu z systemow kilku bankow
    jestem w miare "pokorny" i nie licze na cuda, wszedzie maja rozne
    zgrzyty.

    poza sortowaniem odbiorow brakuje sporo rzeczy, np przy planowanych
    operacjach( przegladanie zbiorcze przy rachunku) brak kwoty, brak
    sygnalizacji, ze dana platosc wykona sie w innym terminie (dni
    swiateczne) niz zaplanowany, brak mozliwosci wyswietlenia historii dla
    danego odbiorcy - a filtr ogolny dla historii oparty jest nie o
    odbiorcow czy przysylajacych, a o slowa z tresci przelewu.