  • 1. Data: 2009-08-12 19:46:51
    Temat: Najdłuższe forum o pojedyńczym banku, jakie znalazłem.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    http://www.money.pl/forum/temat,14,113794,113794,15,
    0,uwaga;na;eurobank.html

    Mowa oczywiście o Eurobanku. Czy waszym zdaniem ten bank rzeczywiście
    zasługuje na tak fatalna opinię, jaka wyziera wprost z niektórych
    postów ?

    Mam ich kartę. Przychodzi wyciąg - płacę. Do tej pory zero problemów.
    Tyle, jeśli chodzi o mnie.

  • 2. Data: 2009-08-12 19:51:58
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Ja mam w EB konta i kartę PC. Obsługa tragiczna, reklamacje ciągną się
    miesiącami, działanie ich systemu (np. przelewy wewnętrzne) koszmarne. Jak
    dla mnie EB broni się tylko %. Gdy ten zniknie - daruję sobie ten bank. Póki
    co, jakoś się męczę.

    Datę generowania wyciągu mam na 10-ty dzień miesiąca. Dziś jest 12.08 i
    jeszcze nie wygenerowali. Dla przykładu Citi mam na 11-sty i już dziś jest.
    EB - dla mnie temat rzeka.

  • 3. Data: 2009-08-12 19:54:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    m.googlegroups.com

    > Mowa oczywiście o Eurobanku. Czy waszym zdaniem ten bank rzeczywiście
    > zasługuje na tak fatalna opinię, jaka wyziera wprost z niektórych
    > postów ?

    Na forum gazety związanej z bankami również im się dostaje...

  • 4. Data: 2009-08-12 20:03:05
    Od: ForALL <N...@s...info>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > postów ?
    >
    > Mam ich kartę. Przychodzi wyciąg - płacę. Do tej pory zero problemów.
    Mam tam konto oszczednosciowe i jak narazie w sumie to co mnie
    zaskoczylo to ze jak raz przyszedlem nie mieli kasy na wyplate, prosili
    przyjsc za godzine, a ja pytam czy mozna dostac telefon do panstwa bo
    jak bede chcial przyjsc po wieksza gotowke to zebym nie chodzil dwa razy
    pani powiedziala ze nie udzielaja takich informacji.
    Poztaym OK, a jak w innych oddzialach tez tak mowia?

  • 5. Data: 2009-08-12 20:09:38
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 12 Sie, 21:51, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:

    > Datę generowania wyciągu mam na 10-ty dzień miesiąca. Dziś jest 12.08 i
    > jeszcze nie wygenerowali.

    Mam to samo. Do chwili obecnej nie wygenerowano wyciągu.

    Reklamacji do tej pory nie składałem. Raz pokłóciłem się o
    ubezpieczenie na karcie, które miało byc wyłączone. Raz też trafiłem
    na pusty bankomat, myślałem, że to problem z tą cholerą kartą...

  • 6. Data: 2009-08-12 20:20:52
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Szymon wrote:

> [...]
    > dla mnie EB broni się tylko %. Gdy ten zniknie - daruję sobie ten bank.

    Zgadzam się, niby wszystko "jakoś" działa,ale jak coś czasami zwalą to
    naprawdę tragedia się robi - obsługa to przypadkowi ludzie z łapanki za
    karę pracujący w EB,ale to nie ich wina są ludźmi i chcą jak każdy zarabiać
    na życie,słowa te kieruję do tych,którzy nimi zarządzają i szkolą,żeby się
    wzięli za robotę w końcu i podnieśli standard obsługi.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-08-12 20:22:06
    Od: g...@o...pl

> [...]
    >
    > Mowa oczywiście o Eurobanku. Czy waszym zdaniem ten bank rzeczywiście
    > zasługuje na tak fatalna opinię, jaka wyziera wprost z niektórych

    Dzięki za fascynujący link. Moim zdaniem z tych postów wyziera raczej fatalny
    profil klientów EB :)

  • 8. Data: 2009-08-12 20:41:54
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    szczurwa wrote:

    > Mam ich kartę. Przychodzi wyciąg - płacę. Do tej pory zero problemów.
    > Tyle, jeśli chodzi o mnie.

    klikam platnosci -> przelew zwykly -> odbiorca z listy i co?
    i widze nieposortowana liste. wyslalem im kiedys poczta wewn.
    zgloszenie tego bledu i odpisali:

    "Szanowny Panie,
    Uprzejmie informujemy, że zdefiniowana lista odbiorców podczas wykonywania
    przelewu jest posortowana według nadanej przez Klienta nazwy skróconej."

    to im odpisalem, ze sobie chyba jaja ze mnie robia i zalaczylem screenshot.
    nadeszla odpowiedz:

    "Uprzejmie informujemy, że w przypadku wyboru odbiorcy przelewu w zakładce
    "płatności" a następnie "lista odbiorców", dane wyświetlają się
    alfabetycznie według nazwy skróconej.
    Jednocześnie informujemy, że przy każdym odbiorcy znajduje się opcja
    "wyślij przelew".
    Pragniemy również poinformować, że Pana sugestia została przekazana
    do odpowiedniego Departamentu."

    normalnie ekstaza. cala akcja miala miejsce miesiac temu.
    zdaje sobie sprawe, ze posortowanie listy odbiorcow w listbox-ie,
    to jest gigantyczny wyczyn informatyczny, ale nawet taki spartanskie
    interfejsy jak w deutsche bank, czy bzwbk to maja :)
    eurobankowi gratulujemy testerow, ktorzy tego nie zauwazyli
    i informatykow, ktorzy taki babol splodzili. moze za rok to poprawia...

  • 9. Data: 2009-08-12 21:12:35
    Temat: Re: Najd??????????????????????????????????????????????????
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 8/12/09 9:51 PM, Szymon pisze:

    > działanie ich systemu (np. przelewy wewnętrzne) koszmarne.

    To załóż sobie konto w getinie to dopiero zobaczysz co to koszmar i ile
    można czekać na przelew między własnymi rachunkami. IMO w EB działa to
    całkiem sprawnie.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2009-08-12 21:17:24
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 12 Sie, 22:41, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

> [...]
    > eurobankowi gratulujemy testerow, ktorzy tego nie zauwazyli
    > i informatykow, ktorzy taki babol splodzili. moze za rok to poprawia...

    Pawle, tu nie wszyscy są z IT za pan brat, można prosić o tłumaczenie
    z polskiego na nasze..;-) ?