  • Data: 2008-11-16 14:16:52
    Temat: Re: Najlepsza KK dla studenta bez dochodów
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie, 16 lis 2008 o 14:18 GMT, złodziejpodatków napisał(a):

    > To tak jak ja. Do czego może słyżyć ( oprócz możliwości noszenia w portfelu )
    > KK z limitem poniżej 5 kPLN ? I dlaczego za możliwość jej noszenia jeszcze
    > musiał bym płacić ?
    >
    > Chyba tylko do tego.

    A chociazby dlatego ze dzieki temu, do bankomatu zagladam raz, max 2 razy w
    miesiacy, zawsze mam pod reka odpowiedni limit, niezaleznie czy mam tylko
    standardowe wydatki, czy zdazy mi sie kupic cos drogiego.

    Poza tym wysokosc limity nie ma wplywu na oplate za karte, jezeli w ogole
    jest jakas oplata za karte.

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --