    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najlepsza lokata gotówki. W jakim banku?
    Date: Sun, 23 Apr 2006 19:45:50 +0200

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message
    news:e2gdgl$1n7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 4000*(7/365)*0,0325 = 2,49315, nie ? :-)

    Racja :). Moze z przyzwyczajenia uzylem 360 dni ;).

    > Jak rozumiem jest przetestowane, ze mozna miec np. 10 takich lokat
    > jednoczesnie i belka sie nie nalicza, tak ? Odnawiaja sie
    > automatycznie czy trzeba recznie co tydzien ? Odsetki mozna gdzies
    > odsylac, np. na ror (zeby nie dobilo przez przypadek do 2,50 za
    > ktoryms razem o ile nie zdaza obnizyc oprocentowania wczesniej ;-)
    > ?

    Ja mam w tej chwili 5. Odnawiaja sie co tydzien kazda innego dnia tygodnia.
    Do tej pory nie naliczyli mi ani grosze belkowego :). Odsetki moga byc
    kapitalizowane na lokacie lub dopisywane do rachunku biezacego. Rachunek ma
    dodatkowo taka smieszna funkcjonalnosc, ze mozesz sobie ustalic zleceni
    stale dzieki ktoremu wszystkie nazwyzki ponad jakas kwote beda przesylane na
    zdefiniowane konto (w dowolnym banku). Hehe... ja juz zapomnialem, ze cos
    takiego istnieje, ostatni raz sie z tyl spotkalem w sp. LGPetro ;).
    Czy beslkowe od odsetek nie zostanie naliczone przekonam sie za tydzien, bo
    z rachunku korzystam dopiero pierwszy m-c, ale z wypowiedzi osob
    korzystajacych dluzej wynika, ze nic takiego sie nie stanie :). Za tydzien
    (02/05) bede mial pierwsza sytuacje kiedy odsetki z 2 lokat zostana
    naliczone jednego dnia. Zobaczymy czy belkowe zostanie naliczone ;).

    MK