  • Data: 2004-12-23 13:58:28
    Temat: Re: Najmniejsze koszty, jaki bank?
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciesze sie ze Cie rozbawilem.
    > Co w tym dziwnego ze nie wybieram banku ktory pobiera oplaty za cos co w
    > pieciu pozostalych jest za darmo?

    Pewnie, ze nic w tym dziwnego. Rozbawiles mnie to z dwóch powodów. Pierwszy,
    jak zrozumialem po chwili, wynikal z mojej glupoty - niedoczytania kontekstu
    (co jednak nie umniejsza jego wartosci jako rozbawiacza) to taki, ze
    pomyslalem, ze 'skreslasz bank' gdy w TOiP jest jakakolwiek oplata.
    Drugi to Twoja logika: oplaty=nieobliczalnosc banku.

    > Moze to lepsze niz pisanie potem postow ze jakis bank przewala mnie na
    > kilka
    > kilkanascie piw w roku ;)

    Zgadzam sie.
    Pozdrawiam