  • Data: 2008-12-02 16:55:06
    Temat: Re: Najniższa kwota zapłacona kartą ?
    Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    No niestety, od miesięcy nie udało mi się przez to bzdurne uwoerzytelnianie pewnej
    popularnej tu karty zapłacić w necie i to kwot
    niemal groszowych (np. za płatne ogłoszenia), które za zdrowy rozum powinny
    przechodzićnawet bez autoryzacji jakiejkolwiek, chyba
    więc taką g......ą kartę zwrócę.
    JaC

    -----

    > 3dsecure czasem utrudnia
    > system upomniał się, jak to czasem ma w zwyczaju o rejestracje w 3dsecure,
    zazwyczaj wystarczało dwa razy kliknąć rezygnuje, tym
    razem nie było tak łatwo do tego za każdym razem zaczynać procedurę zakupu biletu od
    nowa