  • Data: 2006-03-20 08:03:20
    Temat: Re: Najtańsza karta wypukła
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Jako, że jest tu mowa o interesującej mnie karcie, zatem pozwolę
    sobie podczepić się do wątku :-)
    Otóż rezygnuję z kredytówki w Multi (koniec promocji) i mam zamiar
    wystarać sie u nich o wypukłą debetówkę. Tyle, że nie jestem
    pewien, czy w ogóle ta wypukła karta jest mi potrzebna i w związku z
    tym chciałbym zasięgnąć Waszej rady.
    Nie interesują mnie transakcje MO/TO/IO (wręcz to blokuję), nie
    wypożyczam samochodów w USA; natomiast jedną kartę wypukłą chcę
    posiadać na wypadek sytuacji awaryjnych (typu zatankowane paliwo w
    baku i przerwa konserwacyjna/awaria w Banku lub gdzieś na łączach).
    Czy karta wypukła sprawdzi się w takich sytuacjach? Czy istnieje
    dzisiaj w dalszym ciągu możliwość użycia terminala mechanicznego
    (żelazko) i czy sprzedawcy posiadają takie "żelazka" na wypadek
    awarii łączy elektronicznych? Czy jest wtedy możliwy inny sposób
    autoryzacji, np. autoryzacja telefoniczna?
    Czy Waszym zdaniem przy takich założeniach jest sens starać się o
    kartę wypukłą?

    BTW pytanie ogólne: jakie korzyści na dzień dzisiejszy daje karta
    wypukła? (wiem, że był floor limit, ale to już chyba nie działa?)

    Pozdrowienia,
    Tomek