  • Data: 2006-03-20 21:31:07
    Temat: Re: Najtańsza karta wypukła
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >I tutaj doszliśmy do najistotniejszych dla mnie kwestii:
    >jak bardzo teoretyczne jest posiadanie przez sprzedawcę żelazka na
    >wypadek awarii elektroniki (głównie stacje benzynowe?), jak jest w
    >praktyce?

    Niemal na kazdej stacji benzynowej maja zelazka, a juz na 100%
    na tych stacjach, ktore obsluguja karty flotowe. Brak mozliwosci
    "zwrotu towaru" niejako zmusza stacje do umozliwienia zaplaty
    tak duza iloscia sposobow jak to mozliwe :-)

    W Polsce nie placilem nigdy na stacji poprzez zelazko swoja karta
    natomiast Routex'em srednio raz na miesiac :-) Obsluga jest
    doskonale przygotowana i przezwyczajona do zelazek (BP, Statoil)
    i wszystko zawsze przechodzi gladko.

    >Jak mocno będę musiał być asertywny?
    >Jak wygląda sytuacja w przypadku "padu" CA i braku żelazka? Gdzieś
    >musnąłem informację o autoryzacji telefonicznej? Czy to dotyczy
    >tylko kart wypukłych?

    W ten sposob probowalem zaplacic ze 3 razy w mniejszych sklepach,
    gdzie byly problemy z terminalem, ale niestety 3 razy bezskutecznie.
    Sila po prostu obslugi do tego nie zmusze. Gdybym nie mial gotowki
    po prostu odszedlbym bez zakupu - taka mentalnosc niektorych
    sprzedawcow :/

    W USA natomiast zdarzalo mi sie placic w ten sposob, wiec "feature"
    okazal sie przydatny.

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek