eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNajtańsza karta wypukła › Re: Najtańsza karta wypukła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "Wilczek" <w...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najtańsza karta wypukła
    Date: Mon, 20 Mar 2006 22:31:07 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <dvn72h$k96$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <g...@4...net>
    <1...@i...googlegroups.com>
    <dvlppi$png$1@atlantis.news.tpi.pl> <dvlqgl$1i4$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@e...googlegroups.com>
    <dvlrpt$7ch$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: eoq242.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1142890385 20774 83.20.32.242 (20 Mar 2006 21:33:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Mar 2006 21:33:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380789
    [ ukryj nagłówki ]

    >I tutaj doszliśmy do najistotniejszych dla mnie kwestii:
    >jak bardzo teoretyczne jest posiadanie przez sprzedawcę żelazka na
    >wypadek awarii elektroniki (głównie stacje benzynowe?), jak jest w
    >praktyce?

    Niemal na kazdej stacji benzynowej maja zelazka, a juz na 100%
    na tych stacjach, ktore obsluguja karty flotowe. Brak mozliwosci
    "zwrotu towaru" niejako zmusza stacje do umozliwienia zaplaty
    tak duza iloscia sposobow jak to mozliwe :-)

    W Polsce nie placilem nigdy na stacji poprzez zelazko swoja karta
    natomiast Routex'em srednio raz na miesiac :-) Obsluga jest
    doskonale przygotowana i przezwyczajona do zelazek (BP, Statoil)
    i wszystko zawsze przechodzi gladko.

    >Jak mocno będę musiał być asertywny?
    >Jak wygląda sytuacja w przypadku "padu" CA i braku żelazka? Gdzieś
    >musnąłem informację o autoryzacji telefonicznej? Czy to dotyczy
    >tylko kart wypukłych?

    W ten sposob probowalem zaplacic ze 3 razy w mniejszych sklepach,
    gdzie byly problemy z terminalem, ale niestety 3 razy bezskutecznie.
    Sila po prostu obslugi do tego nie zmusze. Gdybym nie mial gotowki
    po prostu odszedlbym bez zakupu - taka mentalnosc niektorych
    sprzedawcow :/

    W USA natomiast zdarzalo mi sie placic w ten sposob, wiec "feature"
    okazal sie przydatny.


    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1