    From: Imka <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najtansze konto z obsługa w kasie
    Date: Thu, 12 Dec 2013 18:49:00 +0100

    Dnia Thu, 12 Dec 2013 18:18:55 +0100, dizel napisał(a):

    > Pytania do osób które mają tam konto:
    > Jakieś ukryte opłaty/prowizje?

    Za posiadanie konta i karty? Brak opłat, brak prowizji, brak wymogów
    wpływu na konto, brak wymogów obrotów na karcie. Czyli podstawa jest
    bezpłatna.

    Wydaje mi się, że podczas wnioskowania o założenia konta można po prostu
    nie zamówić karty - ale może ktoś z lepszą pamięcią (i kontem w Meritum
    ;) to potwierdzi.

    > Jakieś inne problemy?

    Nie dokonywałam wypłat gotówki, więc od tej strony nie sprawdzone przeze
    mnie. Bank cokolwiek niszowy, warto by się było upewnić gdzie jest
    najbliższy oddział realizujący wypłaty.
    Tu jest TOiP
    http://static.meritumbank.pl/asset/T/O/I/TOIP_KI_843
    .pdf

    W rubryce "wysokość opłaty" przy wpłatach i wypłatach gotówki na konto w
    Meritum jest 0 zł. Na razie ;->

    --
    Imka