  • Data: 2007-01-24 10:44:57
    Temat: Re: Najtańsze ubezpieczenie na życie pod kredyt??
    Od: "lakis" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W sprawie ubezpieczenia pod kredyt jest kilka pytań, na które trzeba
    sobie odpowiedzieć przed wyborem odpowiedniej formy zabezpieczenia.
    Banki nie bardzo dbają o klienta tylko o swoje potrzeby więc lepiej
    porozmawiać z agentem. Programy przygotowane specjalnie dla banków
    mają na celu ochronę interesów banku. Koszt ubezpieczenia zleży czy
    osobą biorącą kredyt jest kobieta czy męszczyzna, w jakim jest
    wieku, jaki stan zdrowia ma w momencie zawarcia ubezpieczenia i jaką
    formę ubezpieczenia chcesz wybrać? Ważne również jest to czy
    warunkach ubezpieczyciel nie zrzeka się części swoich (czyli Twoich)
    przywilejów.
    Do dokładnieszego opisu potrzebował bym więcej informacji.