  • Data: 2006-04-26 13:03:27
    Temat: Re: Najtańszy kredyt hipoteczny w PLZ?
    Od: "Janek Pradera" <s...@B...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e2lo7e$39m$1@news.onet.pl...
    > Jakies szczegoly? Oprocentowanie,marża?

    Mogę powiedzieć tyle, że w PEKAO oprocentowanie = WIBOR 3m + marża, przy
    czym dali marżę poniżej 1%. Nawet mniej niż 0.9 % ... Całość oprocentowania
    < 5%...
    Mają za to prowizję za udzielenie kredytu, która jednak tez drastycznie
    spadła w trakcie rozmów (do ok. 0.8% kwoty kredytu).
    Millenium tą prowizję ma 0, ale marżę przy oprocentowaniu ciut wyższą, więc
    suma sumarum raty wyszły niższe w PEKAO.
    U Ciebie może być inaczej (inna kwota kredytu, inny wklad własny, inny
    termin spłaty kredytu etc. etc.), więc proponuję porównać oferty obu banków.

    Pozdrawiam,

    Janek