  • Data: 2011-09-04 19:49:10
    Temat: Re: Najwyższy % na dziś bez "belki"
    Od: "aleksander" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lokacie

    > Dziś jest niedziela, a Lokata w Aliorze jest na 100 dni, więc nie mieści się w

    > zadanych warunkach...

    > --
    Człowieku to jaki jest dzień , w którym pisałem posta to dobrze wiem.
    To że lokata 100 dni według Ciebie nie mieści się w moich kryteriach , to więcej
    poczytaj a zrozumiesz że jak najbardziej się mieści.
    Jeśli jesteś na bieżąco w temacie lokat , o wyżej wspomnianych kryteriach i
    możesz udzielić odpowiedzi na temat , będę wdzięczny , być może dzięki Twojej
    wypowiedzi zaoszczędzę trochę czasu.