  • Data: 2003-07-16 17:56:10
    Temat: Re: Napiwek i karty ogolnie. Bylo: napiwek i karty elektroniczne
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bf439v$e4f$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Visa elelctron Multi chyba tez mozna udzielac napiwku.

    Wydaje mi się, że jest to reguła dotycząca wszystkich kart VE i Maestro.

    > Z tego co wiem system opisywany przez Ciebie dostepny jest w nielicznych
    > lokalach.

    No zabij, nie widziałem innego. :-) Przyznam, nie bywam codziennie w innych
    lokalach, ale tam gdzie byłem - zawsze taka była możliwość. I w sposób
    opisany przeze mnie. :-)

    > Czy miałeś na wyciągu z banku pozycję "napiwek" i kwota?

    Nie daję tak napiwków. Pozycję napiwek skreślam, a napiwek wolę dać gotówką.
    A głowę dam sobie uciąć, że będzie to na jednej operacji.

    > Nie jest to "wina" kart, ale terminali i operatorów POS.

    Ale co?? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara