  • Data: 2003-07-16 21:24:13
    Temat: Re: napiwek i karty elektroniczne
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bf4ed5$pqg$1@news.onet.pl...

    > PIN wstukujesz przed wybraniem polaczenia przez POS. Dopiero pozniej
    dzwoni
    > po autoryzacje.

    Aha. W sumie nie płacę nigdy takimi kartami, więc nie wiem. :-)

    Więc może ktoś wie jak to z tym napiwkiem przy PINowanej transakcji? :-)
    Bo w sumie lepiej byłoby wprowadzić taki napiwek jeszcze przed autoryzacją,
    tzn. podczas wybierania PINu. A jak jest naprawdę ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782