    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Naprawdę bezpłatna KK?
    Date: Thu, 30 Nov 2006 09:18:05 +0100

    Patrze, patrze a tu mk porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy jest możliwe otrzymanie KK:
    > - bez opłat za wydanie i użytkowanie,
    > - bez opłat za ubezpieczenia (0 PLN lub możliwość rezygnacji),
    > - bez opłat za prowadzenie rachunku (lub bez konieczności posiadania
    > rachunku),
    > - przy transakcjach rzędu kilkuset PLN/mies.
    > W ofertach banków nie mogę znaleźć. Ale może ktoś ...?
    mBank (konto za friko) lub Citi (bez koniecznosci posiadania konta)
    Przez pierwszy rok karta gratis (w Citi trzeba przynajmniej jedna
    transakcje wykonac w ciagu pierwszych dwoch m-cy aby byc zwolnionym z
    oplaty, w mbanku nie ma takiego warunku) a pozniej to juz zalezy od
    Ciebie (ale mozna zrezygnowac;) )
    --
    badzio