  • Data: 2006-12-01 11:06:13
    Temat: Re: Naprawdę bezpłatna KK?
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysn wrote:
> [...]

    WBK chyba to spełnia - ostatnio dopłaciłem za pakiet bezpieczeństwa ale
    mozna z niego zrezygnowac. Masz równiez możliwośc stworzenia konta do
    karty i robienia za 3 zł przelewu z konta karty!

    O tym pakiecie bezpieczeństwa nie pisza w umowie ale po dwóch miesiącach
    włączaja (zgodnie z regulaminem). Mimo, że WYRAŹNIE mówiłem przy
    zawieraniu umowy, że żadnych takich nie chcę, to pani nie poinformowała
    mnie o tym pakiecie (regulamin mam sam znać i tyle:) Jak pisałem - można
    zrezygnować.

    Leszek