    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Następna PIRAMIDA? Kontrakt rentierski mizarprofit
    Date: Tue, 13 Mar 2012 23:46:37 +0100

    Użytkownik "!sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości
    news:jjnnev$su$1@mx1.internetia.pl...

    > Czy warto w to wejść? Czy to oszuści jak Bernard Lawrence Madoff?
    > http://www.mizarprofit.pl/kontrakt_rentierski.html

    Zalecałbym ostrożność. Na stronie
    http://www.mizarprofit.pl/grupa_finansowa.html nie ma wprost napisane, z
    kim tak naprawdę podpisujemy umowę. łatwo znajdziemy, że w skład grupy
    kapitałowej wchodzi .Mizar Consulting Group LLC z siedzibą w Stanach
    Zjednoczonych. Kapitał zakładowy spółki wynosi 1,500,000 USD i Profit
    Capital Finance Ltd z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Kapitał zakładowy
    spółki wynosi 2,000,000 GBP, ale to nie są podmioty z Polski. Dalej
    czytamy, że coraz silniejszą pozycję w grupie posiada polska spółka Alkor
    Trade Sp. z o.o.Odpowiada ona za dostarczanie wiedzy i doświadczenia
    ("know-how") w zakresie stosowania matematycznych modeli transakcyjnych w
    handlu walutami, surowcami, indeksami oraz akcjami. Autorskie systemy
    transakcyjne z powodzeniem stosowane są jako uzupełnienie i alternatywa dla
    tradycyjnego podejmowania decyzji inwestycyjnych. A na końcu: Mizar Profit
    jest marką handlową międzynarodowej grupy finansowej skupiającej firmy
    inwestycyjne i fundusze z Wlk. Brytanii, Stanów Zjednoczonych i Polski.
    Jedynym licencjonowanym przedstawicielem marki Mizar Profit na Polskę jest
    fundusz kapitałowy Alkor Trade Sp. z o.o. - Czyli jednak to Alkor Trade sp.
    z oo.

    Tyle się opisali, a nie napisali, jaki mają kapitał zakładowy :-)W końcu
    jak mam powierzyć swoje pieniądze komuś, to pasowałoby wiedzieć, jak jest
    wypłącalny. Co mi z firm za oceanem czy kanałem, z którymi nie mam nawet
    umowy. Na tej ich stronie brak sensownej informacji o zabezpieczeniach.
    Chyba w tej sytuacji trudnoliczyć na powążniejszych inwestorów.