  • Data: 2009-09-23 15:39:07
    Temat: Re: Nawozy sztuczne i fosfaty
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    ViRuS wrote:
    > Fatso, ales sie rozgadal gdy sreberka poszly w góre ;)
    >
    > V.

    OK, wszystko w gore :)

    Uprzejmie informuje Kolegow , poza tym glabem, kowalskim oczywiscie bo
    ten za kolege nie moze biegac
    a co najwyzej zarobi myjac mi samochod,
    otoz informuje ze jesli ktos mnie posluchal i zainwestowal w Sunkar to
    dzis mialby wzrost 25%.
    Jutro prawdopodobnie oczekiwana ekspertyza i skok co najmniej o drugie tyle.
    Mozna jeszcze kupic i spokojnie potroic pieniazki.

    fatso