  • Data: 2012-03-22 13:57:37
    Temat: Re: Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Podobnie jak Wydział Bankowości Elektronicznej BRE Bank i Oddział
    > Bankowości Detalicznej BRE Bank.

    W sumie to nie podobnie, ale to jakby już schodzimy na temat prawa
    gospodarczego, więc ntg.

    > Nie, próbuję z Tobą dyskutować. Idzie mi słabo?

    Nie mnie oceniać, na pewno nie wmówisz mi, że bank to to samo co instytucja
    Prawa Bankowego - Bank :)

    > Mnie na studiach uczyli inaczej.

    No to spróbuj pozwać do sądu mBank. Tak napisz, że pozywasz mBank, al.
    Piłsudskiego ileśtam w Łodzi. Byli tacy co już próbowali. Dopiero sąd im
    tłumaczył, że nie istnieje taka spółka prawa handlowego, ale to znowu ntg.

    > Mam właśnie przed nosem (niepodpisaną jeszcze) umowę, gdzie jest
    > napisanie i "mBank", i "MultiBank" jako właśnie odpowiednio "wydział" i
    > "oddział". Sugerujesz, że powinienem wywalić to do kosza?

    Nie, bo zmieniłeś nagle temat. mBank jest wydziałem BRE Banku S.A. Ale nie
    jest bankiem, a o tym rozmawialiśmy do tej pory.