  • Data: 2012-03-22 16:14:00
    Temat: Re: Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Mar 2012 12:57:37 +0000, Konfabulator wrote:

    > Nie, bo zmieniłeś nagle temat. mBank jest wydziałem BRE Banku S.A. Ale
    > nie jest bankiem, a o tym rozmawialiśmy do tej pory.

    "m" jest wydziałem, "M" jest oddziałem, oba są bankami chociaż brak im
    osobowości prawnej i brak im zdolności prawnej.

    Niepotrzebnie się skupiasz na podmiotowości prawnej w rozważaniach nad
    tym co jest bankiem, a co nie jest. Bankiem jest wszystko, co prowadzi
    działalność bankową; o tym, a także o oddziałach banków zagranicznych w
    Polsce, o oddziałach banków polskich za granicą mówi prawo bankowe :)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org