eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNest bank - brak środków na koncie :)Re: Nest bank - brak środków na koncie :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Nest bank - brak środków na koncie :)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <r4ps23$bg0$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <r4psnq$bqa$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <5e70b81b$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 17 Mar 2020 16:31:25 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <5e70ed4e$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1584459086 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17353 80.53.118.49:59391
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:650102
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-03-17 o 14:10, Dawid Rutkowski pisze:

    > Zaś ogólnie reklamuje się tak samo debetówki i kredytówki (o "szybkich przelewach"
    czy bliku nie wspominam, bo to dno) - ale zdecydowaną korzyścią z używania kredytówek
    jest to, że w razie kłopotów zablokowana jest i/lub podlega reklamacji kasa banku, a
    nie Twoja - i nikt "konta nie wyzeruje", dając pretekst do zakładania na newsach
    wątków o głupim tytule ;P
    >

    W praktyce kwotę będziesz musiał spłacić zanim rozpatrzą reklamację, więc
    blokowanie kwoty banku jest czysto iluzoryczne.
    Już się mnie chyba kiedyś tu pytałeś jakie banki mają/miały w ogole taki
    zapis w regulaminie dający szansę, że reklamacja nie blokuje mojej kasy.
    Tylko Pekao i Citek w 2013 czy 2014 tak miały, że była możliwość uznania
    rachunku karty kwotą sporną - cała reszta banków miała w regulaminie
    twardo napisane, że najpierw spłata zgodnie z regulaminem i wyciągiem a
    potem jak reklamacje uznamy, to się wyprostuje.
    Sprawdziłem teraz te regualminy Pekao (wprowadził jeden czterostronicowy
    regulamin reklamacji) i przeglądałem niedawno regulamin Simlicity i nie
    widzę, żeby
    w obu tych bankach było tak jak myślisz.
    Więc pod tym względem jest tak samo jak w debetówce - najpierw Ty
    zapłacisz i tyle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1