eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNest wyciągiRe: Nest wyci?gi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <61ad3ad1$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <sojhma$ur9$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Nest wyci?gi
    Date: Tue, 7 Dec 2021 18:45:48 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: Avast (VPS 211206-4, 2021-12-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 29
    Message-ID: <61af9dd0$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213.134.189.166
    X-Trace: 1638899152 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 530 213.134.189.166:5093
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2482
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:660139
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:sojhma$ur9$1@gioia.aioe.org...
    >W dniu 2021-12-05 o 23:18, Arek pisze:
    >> W Nest banku była oddzielna strona do wyciągów.
    >> Nie mam dostępu przez sieć do rachunku (lata temu przy
    >> zakładaniu nie chciałem) ale do wyciągów nadano. Sprawdziłem
    >> - da się zalogować. Dane osobowe na wierzchu, pisze, że hasło
    >> przeterminowane prawie 400 dni (wymagają zmiany) co 90), mimo to
    >> można się ponownie zalogować. Można hasło zmienić (zmienione),
    >> w lewym górnym rogu klikam Konto Użytkownika i... nic się nie
    >> dzieje, nie przechodzi dalej. Przeglądarki Mozilla i Edge.
    >> Wyciągów nie potrzebuję bo saldo/transakcje znam (0/0), może
    >> brak ruchu jest przyczyną? Wydawało mi się, że kiedyś były
    >> "zerowe" - ale były. Nawet na maila przysyłano powiadomienie
    >> o nowym wyciągu.
    >> Czy to w ogóle działa?
    >
    > Działa.Wycigi są tam gdzie jest zakładka Blokady-ma samej góre i mozesz
    > pobrać.

    Nie ma żadnych zakładek, tym bardziej "Blokady", może dlatego, że
    jest to tylko system wyciągów a nie dostęp do bankowości elektronicznej.

    Doczekałem się oficjalnej odpowiedzi - nie generują wyciągów za miesiące
    w których nie było transakcji.
    Jednak jeszcze w październiku 2020 generowali...

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1