  • Data: 2006-12-30 18:01:47
    Temat: Re: Neste a blokady KK mbank
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > temat blokad (wszelakich, nie tylko z Neste) w KK Zmyllennium łaskawie
    > przemilczę, co i Tobie radzę ;)

    Pozwolisz, że sam zdecyduję o czy mówić a o czym milczeć...?
    ;-)

    A wpisałem sie w wątku o blokadach Neste-mBank bo IMO bank (żaden,
    Millennium i mBanku nie wyłączając...;-)) nie zakłada blokad.
    On je tylko rejestruje, więc nie od banku zależy czy blokada z Neste jest
    na kwotę deklarowaną czy na wartość paliwa.

    BTW dzisiaj mam na kwotę deklarowaną...;-)

    Slawek