  • Data: 2006-12-30 17:02:39
    Temat: Re: Neste a blokady KK mbank
    Od: "Menek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Slawek Kos" wrote in message:
    > Na mBanku swiat sie nie konczy.
    > To co widac w podgladzie transakcji nie zalezy tylko od
    banku.
    > Ja nie mam VC z mBanku.

    Zupełnie nie wiem czemu zabrałem tutaj głos. Przecież mam
    kartę z tematu w banku z tematu więc w zasadzie powinienem
    siedzieć cicho ;)

    A wracając do tematu nie przypominam sobie 2 blokad na jedną
    transakcję z Neste. Zwykle w blokadach wisiał jeden wpis na
    kwotę deklarowaną a potem w operacjach bieżących jeden wpis
    na kwotę wlanego paliwa. Oczywiście po pojawieniu się wpisu
    w operacjach bieżących blokada znikała.

    --
    Pozdrawiam,
    Sławek