  • Data: 2009-01-05 21:11:36
    Temat: Re: Never ending story - plastik
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    news:9af35c83-5898-497e-bbe5-620854f78d25@35g2000pry
    .googlegroups.com...

    Pocieszyłeś mnie tym Amexem jak cholera..;-)

    Z kart ktorych uzywalem Amex jest jedna z najtrwalszych i dobrze
    zaprojektowanych, bo wyembosowane znaki sa widoczne przez caly czas (pisze o
    zoltej bo z zielona bylo troche gorzej). Porzadnie sa jeszcze DC i karty
    Citi. Z kart BRE odlazila folia zabezpieczajaca po kilku m-cach.
    IMHO wiekszosc polskich kart powinna byc wymieniona juz po 100-150
    transakcjach, czyli maks po roku, a tymczasem sa wydawane na 3 lata, czasami
    2. Co ciekawe karty elektoniczne trzymaja sie tak jakby nieco lepiej, ale
    moze to tylko moje zludne wrazenie, o uzywam ich tylko w bankomatach, czyli
    duzo rzadziej od tych 'normalnych'.

    MK