  • Data: 2009-01-05 23:16:29
    Temat: Re: Never ending story - plastik
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa wrote:

    > Na Antypody czy do RPA ? A może Brazylia ?

    Generalnie wszystko co po za Europą
    RPA to już nie ten sam kraj co kiedyś. :) Skończyły się dobre czasy dla
    co niektórych.
    Polecam Australię. Sympatyczny kraj.
    Ameryka Południowa, biedna ale szczęśliwa. Tak uśmiechniętych i
    sympatycznych ludzi nie spotkasz nigdzie. Oczywiście, że mają swoje
    problemy, ale mimo to są zadowoleni z życia. Peru jeśli już, nie
    Brazylię. Polacy są tam traktowani z pewnym szacunkiem, że względu na
    Ernesta Malinowskiego No i te góry. Kanada. Fajnie, ale zimno.
    Nie lubię Tajwanu i tamtych okolic. Jakoś mentalność ludzi mi nie
    odpowiada. Bardzo fałszywi. Nie znam Afryki.