  • Data: 2009-10-10 13:58:01
    Temat: Re: Nic się nie stało
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty masz Endriu za fanatyka, a on Ciebie.
    >
    > Al Gore tez bierze 50k baksow za wyklady o zmianach klimatu, a temu chyba
    > nie zaprzeczysz, ze to bzdura stworzona po to, aby wyrwac od gawiedzi szmal
    > i uzyskac efekt zastraszenia ulicy. Zastraszonym plebsem swietnie sie rzadzi
    > i o nic nie pyta.
    >
    > Obama dostal Nobla pokojowego, choc razem nie wiemy za co.  Polityka i tyle.
    >
    > Przez dziesiatki lat uczono nas w szkolach, ze Rosjanie nas wyzwolili. Teraz
    > nam mowia, ze Bolo sam obalil komune.
    > Niestety nie zmieniam swojego zdania w temacie Walesy, byl Bolkiem i tyle.

> [...]

    Dieter, z ludźmi o tak zwanych szerokich horyzontach jak ty dyskutowac się
    specjalnie nie da... kiedyś przeszedłeś podobną drogę jak Endriu, w pewnych
    obszarach masz w mózgu niezłe wapno... ja nie oceniam twojej miłości do
    astrologii, do jasnowidzów... trudno też mi dyskutowac z kimś dla kogo 11
    września nie istniał i był tylko ściemą żydów i masonów... o innych licznych
    spiskach które wykryłeś to już nawet nie wspomnę... dlatego wali mnie czy dla
    ciebie Lechu był Bolkiem czy nie... jedyne co mnie wkurza to twoje pogardliwe
    podejście do tych których nazywasz plebsem... to ma sugerowac że ty jesteś
    gościem jak mawia twój idol z wyższej półki... ale ponieważ sobie przypomniałem
    że pomimo naszych licznych spięc cię lubię, więc na tym kończę temat...