    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Nic się nie stało
    Date: Sun, 11 Oct 2009 18:07:47 +0200

    Endriu wrote:

    > A taki że przez trą kurewską czerwoną sitwę kolesi połowa mojego rocznika
    > za robotą w 2005 musiałą spierdalać do Irlandii.
    > Tak namnożyło się tych kurew towarzystwa wzajemnej adoracji, że uczciwy i
    > prosty człowiek 90% swojej wypłaty (uczciwie wypracowanej) musi oddać na
    > utrzymanie 7 razwiedek, i innych unijnych biurokratycznych darmozjadów....
    >
    > Zjawisko idealnie obrazuje sytuacja w piłce nożnej gdzie jeden agent
    > agentem pogania, i właściwiwe nic nie może się odbyć uczciwie bez
    > zaaprobowania towarzystwa przy zielonym stoliku.

> [...]

    I tego wszystkiego by nie było gdyby Wałęsa nie był agentem w latach '70. No
    to już wiem. Pytałem o Twoje osobiste krzywdy i osoby Tobie osobiście znane.
    Znasz kogoś kto wyjechał do Irlandii bo jest w Polsce Bolek? Widzę z tego,
    że agentura Wałęsy tak naprawdę nie ma wpływu na Twoje życie, a nienawidzisz
    go bo trzeba mieć jakiś cel w życiu.