eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria KazimierzRe: "Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kaz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kaz
    Date: Mon, 30 Aug 2010 16:04:46 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <i5gdps$v7k$1@news.task.gda.pl>
    References: <4c78eebf$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <i5b94h$1pn$1@inews.gazeta.pl> <i5bn5l$eqm$1@inews.gazeta.pl>
    <i5dpcv$je4$1@inews.gazeta.pl>
    <4c7a6bcc$0$27030$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-201-255.gorzow.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1283177084 31988 81.190.201.255 (30 Aug 2010 14:04:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Aug 2010 14:04:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:535103
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michal" <n...@n...org> napisał w wiadomości
    news:4c7a6bcc$0$27030$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja jestem ciekaw ilu klientów ta konkretna restauracja już zraziła do
    > siebie takim postępowaniem, ile stracili na to czasu obsługi itd... Są w
    > tej komfortowej sytuacji, że to galeria handlowa, z bankomatem Euronetu 30
    > metrów od wejścia, więc pewnie "podbramkowych" sytuacji nigdy nie
    > mieli.

    Kilkakrotnie przyjść tam, zjeść i robić problem z płatnością. Jeśli
    często będą zmuszeni szarpać się o zapłatę (ty zaproponuj im, że ponieważ
    terminal nie działa to prosisz o fakturę i zapłacisz przelewem) to może ktoś
    ruszy dupsko i terminal wymieni.
    Podobnie było u mnie w osiedlowym intermarshe (czy jak to się pisze)
    terminale częściej nie działały niż działały. Zawsze po słowach "tylko
    gotówka, karty nie działają" zostawiałem cały wózek z towarem i szedłem na
    zakupy do oddalonej o 300 m. biedronki. To + kilka skarg na stronie
    intermarshe + reklamacje w banku problem rozwiązały definitywnie.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1