eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria KazimierzRe: "Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz
  • Data: 2010-08-30 17:53:03
    Temat: Re: "Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-30 16:25, Marcin Wasilewski pisze:

    > Jeśli kartę chipową w czytniku obsługującym karty chipowe "przeciągniesz
    > paskiem" to jedynym co uzyskasz będzie komunikat "włóż kartę".

    Chipa można zakleić - najlepiej cienkim kawałkiem samoprzylepnego
    papieru, jakąś resztą naklejki. Kiedyś jeden gość pokazał mi ten myk na
    mojej karcie, kiedy bankomat EuroNetu nie chciał mi wydać kasy. Po
    zaklejeniu chipa myślał dłuższą chwilę, aż w końcu zrealizował
    transakcję :-)

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...